Nieuws

Meesterlijk wonen in Overtoomse Veld

Geschreven door Administrator
Vrijdag 04 September 2009 16:56

Op 1 september is het huurgedeelte van nieuwbouwproject deMeester opgeleverd. De familie Karaca neemt als eerste gezin hun intrek in de nieuwe huurwoning aan de Alma Tademastraat.

Nieuwbouwcomplex deMeester is alweer het vierde project dat Far West in 2009 oplevert. Het project bestaat uit 49 koopwoningen, 57 sociale huurwoningen, 82 gebouwde parkeerplaatsen en 5 bedrijfsunits. De koopwoningen zijn eerder dit jaar opgeleverd en vanaf september komen de huurwoningen beschikbaar.

In de nieuwe woning tekende de heer Karaca, samen met zijn hele gezin, het huurcontract. Daar hoorden natuurlijk de sleutels én een bloemetje bij, aangeboden door directeur Jacques Thielen en de verhuurmedewerker van Rochdale, die het pand in beheer krijgt. De familie woonde sinds november 2002 in de Delflandpleinbuurt in Slotervaart en verhuist nu dus naar Overtoomse Veld. “Voordat ik naar de Delflandpleinbuurt ging, woonde ik jaren in een flat in de Bijlmer. Daar zat ik op acht hoog. Wel leuk dat ik dan nu weer terug ben op acht hoog in deMeesterâ€, vertelt meneer Karaca. Eind dit jaar zijn naar verwachting alle huurwoningen bewoond.

Jacques Thielen met de familie Karaca

Laatste aanpassing ( Vrijdag 04 September 2009 17:44 )